Hvem gider se en rigtig dårlig film? Mange, er svaret. Det er i hvert fald erfaringen i den hovedsageligt frivilligt drevne Husets Biograf i Magstræde. Her er man snart oppe på at have lagt hus til 150 show-visninger af filmhistoriens velsagtens ringeste drama The Room fra 2003. Og her finder man også den såkaldte Bad Movie Club, der på månedsbasis fylder salen til randen – senest blandt andet med en visning af Stallone-filmen Over the Top med efterfølgende armlægningskonkurrence og af det ufrivilligt morsomme erotiske drama Showgirls med efterfølgende livestrip.

Men noget er ikke, som det plejer denne fredag aften, hvor klubben har programsat nordsjællandsfilmen over dem alle, Rich Kids, der har Søren Bregendal fra boybandet C21 i hovedrollen, og som blev radikalt slagtet af anmeldere ved sin premiere på tærsklen af finanskrisen i 2007. Kun få er dukket op, og nu står inderkredsen og diskuterer, om det er, fordi de ikke har formået at få fat på lige netop det segment, der ville sætte pris på en rigtig dårlig dansk film om meget rige børn? Eller er den, forsøger en anden, simpelthen så dårlig, at folk ikke engang gider se den for sjov?