Kundeservice

Skriv til os

Vi forventer at svare indenfor 1-3 hverdage.

Gå til kontaktformular

Ring til os

+45 33 75 36 33

Man-fre 8:00 - 17:00

Lør-søn & helligdage 8:00 - 12:00

Ring mig op

Vi ringer Dem op hurtigst muligt inden for åbningstid.

Man-fre 8:00 - 16:00

Top 10 spørgsmål

  • Kan jeg flytte avisen til hele Danmark uden ekstra betaling? +

    Ja, vi sender avisen til alle adresser i Danmark uden ekstraberegning. På nogle adresser kan der dog være en anden leveringsform end normalt. F.eks. kan avisen blive leveret af Post Nord i stedet for bud om morgenen.

  • Kan jeg sætte min levering på pause? +

    Ja,levering kan altid sættes på pause i op til 3 måneder. De vil samtidig have digital adgang i hele perioden.

  • Hvornår skal jeg senest melde en ferieændring? +

    Normalt kan vi nå at flytte avisen eller sætte den på pause, hvis vi har modtaget ændring onsdag kl.18 til den kommende fredagsavis. Får vi ferieønske på mail, bestræber vi os på at ekspedere hurtigst muligt, men det går hurtigere at ringe eller bruge vores selvbetjening.

  • Hvilke muligheder har jeg hvis min avis udebliver? +

    Fortæl os meget gerne, hvis Weekendavisen er udeblevet, så vi kan sende en reklamation til distributøren og få rettet op på leveringen. Det kan nemmest gøres gennem selvbetjeningen. Her vil det også fremgå, hvis avisen skulle være forsinket. I mellemtiden kan avisen selvfølgelig læses på e-avisen og på vores hjemmeside.

  • Hvordan ændrer jeg min permanente leveringsadresse? +

    Ønsker De at ændre leverings- eller faktureringsadresse permanent, så kontakt kundeservice via mail eller telefon.

  • Hvordan læser jeg min regning? +

    Find en vejledning til at forstå regningen her.her.

  • Hvorfor står der to opkrævninger på samme Betalingsservice oversigt? +

    Da alle vores abonnementer er forudbetalte, kan det ske, at vi opkræver betaling for to perioder samtidig. Det vil kun ske ved abonnementets start. Fremadrettet kommer der naturligvis kun én opkrævning pr. betalingsserviceoversigt.

  • Hvorfor er mine krediterede aviser ikke trukket fra på min nye regning? +

    Udeblevne og krediterede aviser forlænger abonnementsperioden med et tilsvarende antal leveringer. De vil ikke blive fratrukket regningen. I stedet vil slutdatoen på abonnementsperioden flytte sig frem i tiden.

  • Hvordan ændrer jeg adgangskode? +

    Adgangskoden kan ændres ved at gå ind på denne side https://weekendavisen.kundeunivers.dk/user/password.

  • Hvad gør jeg hvis jeg har glemt min adgangskode? +

    Hvis De har glemt adgangskoden, gå da til forsiden af https://www.weekendavisen.dk, klik på Log ind og herefter på Glemt adgangskode og følg anvisningen.