Kundeservice

Skriv til os

Vi forventer at svare indenfor 1-3 hverdage.

Gå til kontaktformular

Ring til os

+45 33 75 36 33

Man-fre 8:00 - 16:00

Ring mig op

Vi ringer Dem op hurtigst muligt inden for åbningstid.

Man-fre 8:00 - 16:00

Top 10 spørgsmål

  • Kan jeg flytte avisen til hele Danmark uden ekstra betaling? +

    Ja, De kan dog komme ud for, at der på nogle adresser vil være en anden leveringsform, end De er vant til.

  • Hvornår skal jeg senest melde en ferieændring? +

    De kan flytte din avis eller sætte den på pause via selvbetjening på Mine Sider eller via kundeservice. Til den kommende fredagslevering skal vi have modtaget Deres ferieændring senest onsdag kl. 18:00 i samme uge. Særlige frister kan forekomme ved helligdage og særlige udgivelser. Modtager vi Deres ferieændring på mail, må De forvente en længere behandlingstid - især op til weekenden og på helligdage.

  • Jeg skal på ferie, kan jeg sætte min levering på pause? +

    Ja, De kan sætte den fysiske levering på pause. De vil fortsat have digital adgang til det journalistiske indhold i hele perioden. Hvis De ønsker, kan vi flytte den fysiske levering til en anden adresse.

  • Hvordan kompenseres jeg for udeblevne aviser? +

    Udeblevne aviser godtgøres ved næstkommende regning ud fra en fastsat sats. Satsen er beregnet ud fra værdien af printavisen. Værdien af adgangen til alle artikler på weekendavisen.dk samt e-avisen er modregnet satsen. Forsinkede udgivelser godtgøres ikke.

  • Hvis min avis udebliver? +

    Det er vigtigt, De fortæller os, hvis Deres avis er udeblevet, så vi kan tage kontakt til distributøren. De kan altid reklamere indenfor rimelig tid via selvbetjening på Mine Sider. Her vil det desuden fremgå, hvis avisen er meldt forsinket. Husk De har digital adgang til det journalistiske indhold allerede fra kl. 22:00 aftenen før.

  • Hvordan ændrer jeg min permanente leveringsadresse? +

    Hvis De ønsker at ændre Deres permanente leverings- og/eller faktureringsadresse, skal De kontakte kundeservice enten via mail eller telefon.

  • Jeg har ikke digital adgang, hvad gør jeg? +

    Kontakt kundeservice via telefon eller mail, så vil vi hjælpe Dem.

  • Hvordan modtager jeg min regning? +

    Vi sender Deres faktura til den mailadresse, der er tilknyttet Deres kundenummer. Det er også til denne mailadresse, vi sender andre relevante servicemeddelelser. Det er derfor vigtigt, De sørger for at holde Deres kontaktoplysninger opdaterede.

  • Hvorfor har jeg ikke modtaget min regning? +

    Vi sender fremover regninger pr. mail. Det er er vigtigt, De sørger for, at Deres kontaktinformationer er opdaterede hos kundeservice. Har De ikke modtaget Deres regning, skal De kontakte os via mail på kundeservice@weekendavisen.dk

  • Hvad gør jeg hvis jeg har glemt min adgangskode? +

    Hvis De har glemt adgangskoden, skal De gå til forsiden af https://www.weekendavisen.dk, klikke på Log ind og herefter på Glemt adgangskode og følg anvisningen.